Jak zviditelnit vaši značku v místě prodeje?

Reklamní stojany jsou skvělou prezentací a odlišením se od konkurence v místě prodeje. Pokud vymyslíte něco, co zaujme na první pohled a vystoupí z řady obvyklých regálových prezentací, máte vyhráno, přestože máte cenu vyšší. Lidé slyší na obal a přidanou hodnotu, přemýšlejí nad tím, co kupují, a prezentace značky vyvolává různé emoce.

reklamní stojan mapei

Pokračovat ve čtení

Myslete na své zaměstnance - oni vám to mnohonásobně vrátí

Interní komunikace je často ve firmách podceňována. Mnoho manažerů si totiž neuvědomuje, že zaměstnanci jsou základním kamenem společnosti, a tak nepřikládá internímu managementu velký význam. Spokojený zaměstnanec přitom může přinést mnohem větší a lepší výsledky a zakázek, než zaměstnanec, který je nespokojený a potřebuje stále více a více motivace k dosahování alespoň stejných výsledků jako předešlé období.

 

Pokračovat ve čtení

Buďte vidět se světelnou reklamou

Myslíte, že když zapadne slunce, tak nemusí být vaše společnost vidět? Tak všechno je jinak. Obzvlášť pokud jste společnost, která funguje i večer – to znamená restaurace, hospody apod. Právě pro vás je důležitá světelná reklama. Protože právě díky ní budete vidět, i když ostatní společnosti ne. A proto většina lidí zamíří právě k vám a nebudou mít problém si užít klidné večerní posezení.

světelná reklama formou nápisu

Pokračovat ve čtení

Nabírejte svalovou hmotu

Víte, co znamená ektomorf? Nemusíte se bát žádné invaze nebo robotů – jedná se o člověka, který má příliš rychlý metabolismus. Takovýto lidé většinou potřebují gainery na to, aby dokázali aspoň trochu přibrat. Většinou je berou sportovci, protože při náročném cvičení spálí všechny své kalorie.

gainery

Pokračovat ve čtení