Zapomeňte na letáky, zaměřte se na venkovní reklamu

Venkovní reklama je účinným nástrojem pro budování značky. Její výhodou je (na rozdíl od klasických letáků), že na zákazníka působí dlouhodobě a takřka nepřetržitě. Mimoto dokáže přesně zacílit na požadovanou skupinu a dosahuje tak velkého procenta účinnosti zásahu. Většina z nás si venkovní reklamu spojí s tradičními nosiči jako jsou billboardy, bigboardy, reklamní tabule nebo city light vitríny.

Pokračovat ve čtení

Nápojové automaty pro všechny provozy

Jste-li vlastníkem provozovny, která vydá více než 100 porcí jídel za den, jistě jste přemýšleli o pořízení nápojového automatu, pro výdej nápojů vašim hostům. Ideálním prototypem provozovny, kde jsou automaty potřeba jsou školy, nemocnice, veřejné prostory atd.

Pokračovat ve čtení

Prodej čtyřkolek různých značek

Pokud se podíváme z okna co vidíme? Pochmurné, podzimní, deštivé počasí, občas sněží, pro normálního smrtelníka počasí pod psa. Pro milovníky terénu je to naprostý ráj a ideál, kdy mohou vytáhnout své čtyřkolky a teplé oblečení z garáží a vyrazit do ověřených lokalit, kde se vyblbnou.

Pokračovat ve čtení

Vstupujeme do posledního měsíce roku – čas nachystat novoročenky

Víte o tom, že o firemní kultuře vypovídá i to, jestli posíláte svým obchodním partnerům novoroční přání? Ano, opravdu je to tak.

Pokud si myslíte, že taková prkotina jako novoročenka nemá na nic vliv, tak se pletete. Právě taková jednoduchá věc, jako je odeslání novoročenky, může změnit váš vztah s obchodním partnerem. Je to malé, ale účinné vstřícné gesto.

Zhotovení novoročenky nevyžaduje žádný velký um a pokud využijete digitální tisk, tak vás vyjde i velmi levně.

Na internetu existuje spousta online grafických editorů, které jsou zdarma a přitom v nich velmi jednoduše vytvoříte krásné novoroční přání. Podívejte se třeba na Canva.com, kde najdete již předchystané šablony, které si můžete upravit pro vlastní potřeby. Některé šablony jsou placené, ale spousta jich je zdarma.

Další články...