Zapomeňte na letáky, zaměřte se na venkovní reklamu
Venkovní reklama je účinným nástrojem pro budování značky. Její výhodou je (na rozdíl od klasických letáků), že na zákazníka působí dlouhodobě a takřka nepřetržitě. Mimoto dokáže přesně zacílit na požadovanou skupinu a dosahuje tak velkého procenta účinnosti zásahu. Většina z nás si venkovní reklamu spojí s tradičními nosiči jako jsou billboardy, bigboardy, reklamní tabule nebo city light vitríny.
Ovšem outdoorová propagace může mít i netradičnější podobu. Např. mostní konstrukce, štíty domů, telefonní budky, lavičky, zábradlí, odpadkové koše apod. Velmi rozšířená je i pohyblivá reklama, tedy reklama na dopravních prostředcích MHD, polepy aut a jiných veřejných dopravních prostředků. V neposlední řadě je třeba zmínit také poměrně příznivou cenovou relaci ve srovnání např. s reklamou televizní.